دنیای من


کلـبه عاشـقانه ی مــا12تـا

تقصیــــــــر هیــــچ کــــس نیــســـت به نام

"عشق"

جسمـــــــت را لگــــد مال بوســــــــه های هـــــوس آلـــودشان می کنند و بــــــه نام

 "ناپاکی تـــــــو"

فـــــراموشت می کنندبه نام

"نجابت"

بایـد سکوت کنی و به نام

"صبر"

از درون ویران می شوی



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت11:34---6 ارديبهشت 1392
سلوووووووووووووووم وبت ناسه عسیسم میسی بهم سر زدی

ارتمیس
ساعت14:47---5 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز از این که بهم سر زدی ممنون بازم پیشم بیا عالی بود وبت مئفق باشی

arash
ساعت13:24---5 ارديبهشت 1392
خیلی قشنگ بود

مهدی
ساعت13:07---5 ارديبهشت 1392
سلام عزیزم خوبی خیلی بخدا خوشحال شدم بهم سرزدی هروزمنتظرتم

ŧïҡ ŧąҡ
ساعت17:34---4 ارديبهشت 1392
سلاممممممم خیلی وبت قشنگه

arash
ساعت0:19---29 فروردين 1392
واییییییییی خیلی احساسی هستن عالین عالی قوربونت برممممممممممممم افرین

farnazzz
ساعت21:24---3 اسفند 1391
شلامم نفسم بخدا شرمندتممم سر نزدم ولی مریض بودم حالم بد بودش مطالبتو خوندم مثله همیشه عالی بودش منم دلم واست 1 کوشولو شده عشخمم راستی منم اپم نظراتت واسم مهمه تغییراتی تو وبم دادم حتما بیا نظر بده خوشال میشمم بازم میاممم هااا منتظرم باش کارت دارم

رويا
ساعت20:36---3 اسفند 1391
اپ كردم بدويدبياين.بدووووووووووووووو@ -)

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:,ساعت 15:37 توسط مــا12تـا| |


Power By: LoxBlog.Com